14 Ιουνίου 2018

Minimal Wedding Photo Album

Μετά από μία ανανέωση που έκανα στο blog μου (και νομίζω ότι χρειαζόταν εδώ και καιρό),
λέω να αναρτήσω άλλο ένα άλμπουμ γάμου για τις φωτογραφίες μας σε minimal γραμμή το οποίο το δημιούργησα από χαρτιά του scrapbooking που μου είχαν περισσέψει από άλλο project...δεν είχα στο μυαλό μου τίποτε συγκεκριμένο..το ήθελα πολύ απλό και λιτό...μ'αρέσει...ελπίζω και σε σας!

*Όπως ελπίζω να σας αρέσει και το νέο ρομαντικό κλίμα που ήθελα να δώσω στο blog μου! ;-)

Παρακάτω σας έχω και το σύνδεσμο στο κανάλι μου στο Youtube που μπορείτε να δείτε τον τρόπο που μπορούμε να τοποθετούμε τις φωτογραφίες μας!
(After the new romantic fresh air that I wanted to give to my blog, I made another wedding photo album from the scraps I had on my stash...so I hope you like it!)













Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σας!
*Μαρίνα*
(Thanks for stopping by
*Marina*)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου