23 Φεβρουαρίου 2017

Ανοιξιάτικο mixed media album




Πειραματιζόμουν αυτές τις μέρες με τις νερομπογιές..
ξέρετε, αυτές που χρησιμοποιούν τα παιδιά στο σχολείο..




Βλέποντας βιντεάκια στο youtube και όντας πολύ "της μόδας"
το watercoloring,

αποφάσισα κι εγώ με τη σειρά μου, να δημιουργήσω ένα άλμπουμ
που οι σελίδες του δεν θα είναι από κάποια συλλογή χαρτιών scrapbooking,
αλλά θα τις έχω δημιουργήσει εγώ "παίζοντας" με τις νερομπογιές...

Έτσι λοιπόν, πήρα ένα μπλοκ ακουαρέλλας  κι
έκοψα στο μέγεθος που ήθελα τις σελίδες
ώστε να ταιριάζουν στο άλμπουμ..




Έπειτα, διακόσμησα τις σελίδες μου με σφραγίδες και μελάνι Archival Ink
και τις πέρασα από πάνω ένα ελαφρύ gesso για πιο soft αποτέλεσμα..





Στο εξώφυλλο, χρησιμοποίησα στένσιλ, σφραγίδες, chipboards,κορδέλες και λουλούδια 
σε παστέλ αποχρώσεις...





Στη συνέχεια έκοψα λευκά χαρτιά σε μέγεθος 9x13cm για να υποδηλώσω 
τη θέση των φωτογραφιών που θα μπουν στο άλμπουμ...









Αυτά από εμένα για σήμερα!

Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σας!!!!!





1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα κοριτσάκι, εσύ παιδί μου έκανες ολόκληρη ..επιχείρηση!Θαυμάσιο το άλμπουμ , αντί για χρώματα νερού να προτιμάς ακουαρέλας , έχουν πιο διαύγεια και κάνουν υπέροχα αποτελέσματα.Έφτιαξες ένα όμορφο δωράκι για όποιον το θέλει να το δωρίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή