12 Ιανουαρίου 2017

DIY Simple mixed media tag

Πολύς κόσμος ασχολείται με τις μικτές τεχνικές...
Εμένα μου αρέσει το mixed media αλλά σίγουρα όταν περιέχει
και scrapbooking...ε ο κάθε καλλιτέχνης έχει 
τις αδυναμίες του κι εγώ ως γνωστόν έχω αδυναμία 
στο "άθλημα" του scrap...

Μικτές τεχνικές για μένα σημαίνει ένας χορός 
διαφορετικών υλικών..όταν σε ένα έργο 
συμμετέχουν διαφορετικά υλικά π.χ σε ένα κουτί βάλεις
ύφασμα,χημικά υλικά,χαρτί,chipboards κλπ
αυτό για μένα αυτομάτως μεταφράζεται σε μικτή τεχνική...

Γενικά δε μου αρέσει το πολύ φορτωμένο mixed media
που ό,τι έχω και δεν έχω το "πετάω" πάνω σε έναν καμβά 
π.χ και βγαίνει μία αναστάτωση από το έργο...
Μου αρέσει να γίνεται όμορφος συνδυασμός ακόμη και με 
λίγα υλικά..μία σύνθεση μελετημένη, αλλά όχι χαμένη πίσω
από ένα χαμό υλικά..

Σε αυτό το βίντεο, σας δείχνω πώς μπορούμε να φτιάξουμε 
ένα tag με απλές μικτές τεχνικές χωρίς πολλά πολλά 
για να απευθύνεται και ανθρώπους που τώρα μαθαίνουν την τεχνική
και αν σας αρέσει, θα ακολουθήσουν κι άλλα 
παρόμοιου είδους!

Ευχαριστώ πολύ,
Περιμένω τα σχόλιά σας,
Μαρίνα





1 σχόλιο:

  1. Εξαιρετική δουλειά σε όλα σου τα έργα!Τα βιντεάκια σου,απόλυτα κατατοπιστικά!Χίλια μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή