15 Σεπτεμβρίου 2016

Vintage βαλίτσα με άλμπουμ φωτογραφιών και συρταράκι αναμνηστικών!

Το συγκεκριμένο project που αναρτώ σήμερα είναι μία πρώτη μου προσπάθεια να δημιουργήσω εξ' αρχής κάτι πολύπλοκο αλλά συνάμα χρηστικό και ιδιαίτερο άλμπουμ που το αγκαλιάζει μία vintage βαλίτσα...

Πρόκειται για ένα έργο το οποίο συμμετέχει στο διαγωνισμό του Decomagia Hobby Show και που ελπίζω πολύ να επιλεχθεί η προσπάθειά μου αυτή ώστε να αποτελέσω κι εγώ ένα μέλος της Ομάδας Σχεδιαστών (Design Team) του Decomagia Hobby Show για το έτος 2016/2017.

Πρόκειται λοιπόν για μία scrapbooking δημιουργία που αποτελείται από τη βαλίτσα μεγέθους 17x17x12cm και η λεπτομέρεια που προσωπικά λάτρεψα είναι τα χερούλια και τα λουριά που είναι χαρτόνι καφέ και τα έχω επεξεργαστεί με διάφορα υλικά ώστε να μοιάζουν με δέρμα!!

Ακόμη, η δημιουργία μου περιλαμβάνει το άλμπουμ το οποίο είναι και αυτό σε vintage style και έχει ένα συρταράκι που μπορούμε να βάλουμε ότι θέλουμε..postcards, φωτογραφίες, souvenirs από κάποιο ταξίδι μας, κλπ.

 Σας παραθέτω φωτογραφίες καθώς και στο τέλος της ανάρτησής μου το βίντεο που παρουσιάζει τη δημιουργία μου!







    Το άλμπουμ...









Και το βίντεο..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου